HR professional

Ben jij klaar voor de volgende stap in jouw carrière?!

Ter uitbreiding van ons team zijn we op zoek naar een HR professional die sterk in zijn of haar schoenen staat. Het gaat om een uitdagende functie waarin je vanuit je bestaande kennis de vrijheid krijgt om de HR afdeling verder vorm te geven. Je werkt samen met verschillende disciplines om ondernemers te adviseren en te ondersteunen.

Heb jij een hands-on en no-nonsense mentaliteit om onze klanten doelgericht en proactief te adviseren binnen een organisatie waar groei en ontwikkeling centraal staat? Dan zijn wij opzoek naar jou!
Je komt te werken in een jonge, enthousiaste club professionals.

Wat ga je doen?
Als HR medewerker ondersteun je op allerlei HR-vraagstukken en bent het eerste aanspreekpunt voor onze klanten. Jouw werkzaamheden kunnen zowel op ons kantoor, of bij de klant plaatsvinden. Dit kan per opdracht weer helemaal anders zijn. Denk hierbij aan:

  • Specifieke HR-vraagstukken oplossen en uitdenken
  • Het opstellen, vernieuwen en/of beëindigen van arbeidsovereenkomsten
  • Het ondersteunen bij het opstellen van vacatureteksten
  • Het maken van rapportages van het personeelsbestand
  • Het up-to-date houden van HR-systemen
  • Bijhouden van sollicitatieprocedures
  • Het bijhouden van de personeelsplanning
  • Digitalisatietrajecten bij klanten

Niet alleen het aanbieden, maar voornamelijk het integraal begeleiden van de klant staat voorop.

Wat maakt jou de perfecte kandidaat?

  • Voortouw nemen bij de groei van de HR afdeling;
  • MKB ondernemers enthousiast adviseren en ondersteunen;
  • Signaleren van verbeterpunten en actief aandragen van oplossingen;
  • Ondersteunen van je collega’s.

Welke kwaliteiten sluiten daarbij aan?

  • Minstens 5 jaar ervaring als HR-professional;
  • Proactief en leergierig ingesteld;
  • Extraverte persoon, uitstekende communicatieve vaardigheden in de Nederlandse taal;
  • Schriftelijk en mondelinge beheersing van het Engels is een pré.

Wat bieden wij jou?

  • Een baan van 24-32 uur;
  • Salaris conform kennis en ervaring;
  • Flexibiliteit;
  • Een gezellig team (zie website);
  • Een resultaatgerichte cultuur;
  • Niet te vergeten: de vrijdagmiddag lunch.

Waarom werken bij BAA?
BAA is een deskundige sparringpartner in financiële administratie, belastingadvies, loonadministratie, financieringen en HR diensten. Door onze brede dienstverlening, persoonlijk contact, actuele kennis en frisse ideeën, kunnen wij tot elk gewenst niveau onze klanten ontzorgen. Wij zijn een unieke, onafhankelijke specialist met oprechte interesse in de klant.

Wij regelen dat een ondernemer tijd heeft om te doen wat hij graag doet: ondernemen! Wij durven daadkrachtig te adviseren en leggen dit in simpele taal uit, zodat ondernemers zich kunnen richten op de essentie. Vaktechnisch zijn we zeer bekwaam maar wij beloven ook ons netwerk en data voor de klant in te zetten.

Tot de doelgroep van BAA behoort elke MKB-ondernemer die graag in zijn eigen taal wordt aangesproken en een langdurige samenwerking met zijn adviseur aan wil gaan.

Enthousiast?
Wij maken graag kennis met jou! Solliciteren kan door middel van je cv en motivatiebrief te sturen naar het volgende mailadres: Tom@baa.nl.

Heb je vragen over deze functie of de werving- en selectieprocedure? Tom van Osch beantwoordt met plezier je vragen. Bel Tom via: 0493-695298 of stuur een mail naar: Tom@baa.nl.

Tot snel!