HRM talent met kennis salarisadministratie

Ligt jouw interesse bij mensen en organisaties? Wil je jouw HRM talent inzetten om onze klanten te helpen bij hun personeelsbeleid als HR adviseur? Heb jij je HRM opleiding afgerond en ben je op zoek naar een uitdagende baan? Lees dan snel verder!

Wij zijn per direct op zoek naar een:

Combinatiefunctionaris HRM / Salarisadministratie

Parttime / fulltime – BAA Asten (Zuidoost-Brabant)

BAA speelt in op de groeiende vraag vanuit het bedrijfsleven naar professionele HRM ondersteuning. Vandaar dat zij een HRM module ontwikkelen die zij, in combinatie met de loonadministratie, aan kunnen bieden aan hun klanten. Een ultieme combinatie waarbij zij de klant volledig willen ontzorgen met betrekking tot personeelszaken en de salarisadministratie.
Als HR medewerker, met bij voorkeur uitgebreide kennis van salarisadministratie, ben jij hét aanspreekpunt. Ben je innovatief, ambitieus en communicatief ingesteld en wil jij aan het ontwikkelen van de HRM module je steentje bijdragen? Dan hebben wij een uitdagende baan voor jou!

Wat wij van jou verwachten
Doordat deze functie een combinatie is van HRM en salarisadministratie verwachten wij dat
je de opleiding Human Resource Management op HBO niveau hebt afgerond, of bijna hebt afgerond. Daarnaast is het een aanbeveling als je ervaring hebt in het verwerken van de salarisadministratie. Heb je dit niet? Niet getreurd, je maakt dan nog steeds kans op deze uitdagende baan. Als je leergierig bent helpen wij jou de salarisadministratie onder de knie te krijgen.
Je bent vanaf het begin betrokken bij het opzetten van de BAA HRM module en je bent dus medeverantwoordelijk over de manier waarop we te werk gaan. Dit project pak je samen op met twee collega’s. We verwachten dat je ervan houdt om samen te werken en dat je je eigen klantenbestand kunt onderhouden op zowel het gebied van HRM als salarisadministratie.

Wat jij van ons mag verwachten
BAA is een werkgever met een informele sfeer, waar 20 collega’s altijd de deur open hebben staan. Je wordt lid van een gezellig team, waar vrijdagmiddag gezamenlijk geluncht wordt en waar collegialiteit hoog in het vaandel staat. Wij bieden goede arbeidsvoorwaarden en een marktconform salaris. Je mag naast vrijheid, flexibiliteit en doorgroeimogelijkheden van ons een verantwoordelijke baan verwachten voor 20-40 uur per week.

BAA kennis van zaken
Vanuit een monumentaal pand in het centrum van Asten verzorgt BAA al sinds 1990 de boekhouding, loonadministratie, fiscale aangiften en belasting- en bedrijfsadvies voor kleine tot middelgrote MKB-bedrijven voornamelijk in de regio Eindhoven en Helmond. Hieronder bevinden zich bedrijven met tientallen personeelsleden en internationaal georiënteerde ondernemingen in bijna alle denkbare branches. Onze klanten waarderen onze korte lijnen. Zo denken we actief mee, beantwoorden we vragen direct en lossen problemen snel op. Door onze inventieve en nuchtere aanpak genieten we het volle vertrouwen van onze klanten en daar zijn we trots op. Kenmerkend zijn onze praktische aanpak, duidelijke adviezen en grote feitenkennis die altijd up-to-date is door de juiste opleiding en jarenlange praktijkervaring. BAA is een organisatie die steeds wil blijven vernieuwen en ontwikkelen. Dat maakt BAA professioneel, vertrouwd en dynamisch!

Solliciteer nu!
Wil jij ons team komen versterken en jouw kennis en kunde optimaal inzetten? Vertel ons wat jij al kunt, wat jij wilt bereiken en waarom wij voor jou moeten kiezen. Reageer voor 20 juli 2018 op deze vacature en stuur je CV en motivatiebrief naar Kristy van den Homberg (loonadministratie@baa.nl).